La Vilavella promociona hàbits de vida saludables entre els veïns amb la Fira de la Salut i el Benestar Social

  • Carmen Navarro: “El cap de setmana La Vilavella s’ha convertit en exemple d’un estil de vida saludable amb activitats per a tots els gustos”
  • Les exitoses jornades han inclòs xarrades, tallers, activitats, desdejuni saludable i una marxa per la localitat

La Vilavella, 7 d’ abril de 2025.- La localitat de La Vilavella ha acollit este cap de setmana la celebració de la Fira de la Salut i el Benestar que ha suposat la celebració d’un gran nombre d’activitats en les instal·lacions municipals que han servit per a, tal com explica l’alcaldessa, Carmen Navarro, “per a promocionar els hàbits de vida saludables entre els veïns”.

Per exemple, el dissabte al matí va arrancar amb la celebració d’un desdejuni saludable amb taronges, torrades de pa i oli per a, a continuació, celebrar una xarrada a càrrec de Silvia Espinosa Navarro. Esta conferència va comptar amb un gran nombre d’assistents i va versar sobre la necessitat de prendre pauses i estar en contacte amb les necessitats del cos.

Després d’una pausa per a un esmorzar saludable, la localitat va celebrar una conferència d’Ana Ortiz Molina, treballadora social, sobre la labor del treball social. A més, en el balneari també es va celebrar una xarrada sobre les autocures amb la diabetis, activitats per als xiquets en un estand de la Creu Roja, així com un sorteig de regals entre els participants.

L’alcaldessa ha posat en relleu el seu agraïment “a tots els participants” ja que esta fira compta amb el patrocini de moltes empreses i entitats. “És important que des de les administracions es promocionen activitats que redunden en hàbits saludables”, assenyala.

El diumenge, a més, la localitat va celebrar una marxa al costat de l’Associació Sentim, centrada en donar difusió a l’autisme, aprofitant que esta setmana s’ha celebrat el dia internacional sobre les malalties de l’espectre autista. A més de la lectura del manifest i la presentació de l’entitat, es va fer un amé recorregut per La Vilavella.

COMPARTIR NOTÍCIA